16 nov. 2010

I WONT SEE YOU

tjena !

nu sitter jag vid datan hos mormor då. Snart ska jag få typ nått att äta.. får se vad det blir...
men idag tänkte jag berätta hela skoldagen!
först hade vi språk. Vi bestämde typ först nya platser jag fick sitta brevid macke och john och sen mittemot zara och brevid henne satt alexander och mimmi.. och så fick ingen av andapon klara och jag sitta brevid varandra så, great! xd
men sen fick vi jobba på några tal eller hur man räknar + och = på spanska..
Sen hade vi IUP och vi skulle rösta elr ja vad det heter för att se vem som blir såndär som jobbar med julspelet och det var 8 som ville va med, men det fick bara vara 4 som kunde vara med.. men då vart det fanny, macke, mippe, samuel tror jag.. x'd
Sen på IUP:n så jobbade jag med en engelska berättelse. jag började en ny, som handlar om alla tjejer i klassen ska typ sova över på unkan, fast asså det är en skräckberättelse.
Sen hade vi rast i 25 min, vi pratade mest..
Men efter det hade vi huset.. Vi skulle börja med kap.6.. Jag hann färdigt med hela texten och typ halva bilden..
Efter det så skulle vi gå till maten, det var kycklinggryta med potatis -.- ääääääkligt säger jag bara !
Sen hade vi rast en liten stund.. då var vi på åbymos skolgård.. iallafall 5 min typ.. sen när vi kom tillbaka skulle vi jobba men no/so. vi fick veta våra grupper jag vart med john och nils :) Sen när vi va i gruppen skulle vi typ läsa i en bok. xd
Sen sluta vi dagen kl 14.35 ungefär bara för att vi började plocka undan precis klockan halv 2 när vi skulle sluta ;d
Men sen pratade vi också om att imorgon kan man ha med sig ljus, kudde och gosedjur .. :d men jag ska inte ta med mig nått. eller för jag har ju ett ljus i skolan från förra året ! :) Men jag kanske ska ta med mig en annan bok för min bok i skolan är as tråkig! För imorgon är det ju någon bok dag eller vad det var så då ska vi titta på film och läsa i en bok och massa.. men man slipper iaf jobba, förutom på slutet av dagen då vi ska ha slöjd.. undra vad jag ska jobba med jag blev ju klar med min "långbula" förra gången.. hmm.. nått förslag? ;)
men iallafall jag ska nog göra julklapp till någon på slöjden, så hoppas ni har lite tankar! xd
men snart kommer nya bilder.. ska bara ta dem först.. men jag vill lägga in det här inlägget så fort som möjligt eftersom jag inte har bloggat på ett tag. men nej nu ska jag ta kort!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar