21 nov. 2010

LUSSEKATTER

hejhej !

har gjort lussebullar idag.. sen har jag bara slappat och sånt.. men det här blir ett kort inlägg orkar inte sitta och skriva en lång text.. men är tacksam om ni kommenterar vad det kostar att bowla för mig i vilbergen bowlinghall.. för tjej-gruppen ska ju dit imorgon ! längtar faktiskt rätt mycket :) men jag har precis målat naglarna med mitt nya nagellack som jag köpte igår.. men igår köpte jag också: "paris tröja", blommiga tights, nagellack, godis. Men jag tror jag ska lämna tillbaka tröjan eller tightsen, hälst tröjan för jag har så många olika tröjor! men jag vill ju spara tills vi ska till stockholm.. men jag skriver mer om det sen, lite närmare för vi ska ju dit den 12 december.. men nu ska jag göra.... nått annat? haha! hej då !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar