9 dec. 2010

Becuse it's wrong

hejhej!

nu sitter jag vid mormors nya data med adobe photoshop elements 8, powerpoint 2010, windows 7 x'd

väldigt bra dator asså!
men iallafall snart ska jag hem och då blir det väll att börja packa lite grann för resan till STOCKHOLM IN MY HEART <3 men men jag vet det är lite tidigt för vi ska ju bara sova över en natt.. :) haha emn på skolan så har dom väll typ power point 2001 elr nått, nej jag skoja men ändå! Så jag gör en ny Greklands forskning haha, som jag redan är klar med även om jag har hittat mer fakta än den jag har i skolan.. Vet att det låter tråkigt att göra skoljobb hemma som inte ens behövs göra hemma men, det blir ju lixom finare och dessutom är det roligare! haha byter ämne hela tiden, men nu gör jag en pakningslista här på bloggen! xd

PACKNINGSLISTAN:
ombyte ()
underkläder ()
Pengar ()
Tidning ()
hörlurar ()
Mobil ()
Smink ()
Kudde(tål ju inte kvalster) ()
Nått mer?

nu ska jag gå ner och titta vad mormor & morfar gör där nere med alla julsaker.. x'd

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar