28 dec. 2010

Från gamla bilder till nya bilder







Blev dem bra?
Ska jag fortsätta att göra likadant med alla foton?
Ska jag göra det på photoshop eller på picnik?
vilka foton är roligast att titta på? vänner, sånt som händer?
Ska jag lägga upp flera foton?
---------------------------------------------------------------------------


Hej, som ni ser har jag lite foton och lite frågor som ni gärna får svara på :)
Men idag ska jag antingen till ingelsta med mamma eller till stan med patricia och hon kan :)
Men igår var det iallafall jätte roligt på stan, haha, det blev 3 tröjor, en tröja på new yorker den är typ blå och det står new york 22 athletics och på ryggen står det 22, tröjan är jätte varm och mysig det är som ludd över hela tröjan, den kostade 169 :- på rean ;D Sen köpte jag ju 2 andra tröjor också en av dem köpte jag på gina tricot den var rosa med massa text det stog typ walk with me. talk with me. follow youre heart. Och på den var det typ "låtsas brunt skinn på armbågarna" haha låter lite roligt, och den kostade 199 :-! Men den 3:dje tröjan köpte jag på H&M och den var mörkgrå och rätt mysig också, den kostade 149 :- ;) Sen gick vi också in till Stadium och där köpte jag björn borg trosor för 199:-. Snart kanske jag ska till stan med Patricia idag igen som sakt. så jag måste göra iordning mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar