12 dec. 2010

Lite extra inlägg ;d

hejhej, igen!

nu har jag ätit massor frukost! haha, magen blev bara lite fullll! men snart ska jag upp och packa ihop mina grejor och sen ska vi nog åka, vi kanske stannar på typ en mac för att köpa korv eller så köper vi nått på donken? men jag har haft det as bra..

julbordet var ju helt bäst först var det typ förrätt och då tog jag typ julskinka, olika sill och sånna kalla saker, sen efter typ en trekvart så vart det lite varm rätt med julgröt, köttbullar och prinskorv typ. Efter det så var det efterätt, då tog jag lite kakor, chokladtårta, bärpaj med saftsås och massa mer. ;dddd Sen blev de typ en till efterrätt och det var masssssor av godis tex johans mintkyssar, karameller, olika chokladbitar, knäck, kola och massor fler saker.. till det drack jag julmust. xd Sen åkte vi hem med båten igen vid kvart över 10, sen åkte vi med en taxi till hotellet och då satt mamma och jag vid min tidning och typ tittade lite.. men sen kunde ingen sova ordentligt, för asså Erik satt ju vid datan och satt och messa med mobilen så vi vaknade typ 50 gånger, typ varje timme, jag vaknade mycket klockan 2 typ.. Men till slut gick Erik till badrummet och sov hela natten i badkaret! hahaha! erkänn ruuuuligt! tycker jag iallafall.. <3

men jag ska nog hjälpa till och packa nu och det är massa andra som vill ha datan nu så hej då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar