28 dec. 2010

Vad kan man hitta på att skriva här?



TJENA!
Idag blev det på stan med Patricia ett tag iallafall :) Men idag handla jag ett par tights på new yorker med skinn på knäna och så köpte jag "chokladsparbössa". ;D
Men imorgon kanske jag skulle vara med Adam och göra nånting vet inte riktigt men vi kanske skulle va imorgon ;D Vet att det kanske kommer som en chock men vi är vänner :D
-----------------------------------------------------------------
Ja gillar vanliga t-shirtar med en vanlig färg, tycker inte ni det är fint att bara ha en lång färgglad t-shirt med ett par tights till?
T-shirtarna finns på Gina tricot för 99:- om det inte är 50 % på dem eftersom det är ju 50 % på nästan allting i butiken. Fast det som är dåligt är att man inte fattar allting som är rea på och inte är rea på för jag skulle köpa ett par byxor och en tröja och det blev nått med 450 :- men jag trodde det skulle kosta 225:- Så då var jag tvungen att ta bort byxorna som kostade 269 :- och köpa tröjan för 199:- istället.. Erkänn dåligt! Men nu orkar jag inte skriva mer så god natt och sov gott :D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar