19 nov. 2010

CITY GROSS

tjena tjena !

nu har jag tittat busstabeller och gått till mormor.. klockan halv 4 går den en buss till stan, så den får jag väll ta! men det här blir lite snabbare inlägg än vad det brukar bli, bara så ni håller koll, för att jag inte bloggar på ett tag.. men mormor håller på och gör "mat" till mig så jag ska bara äta och skriva sen ska jag nog dra iväg.. men just nu tittar jag ut i fönstret och ser en millitär och en hund med en boll i munnen, spännande ! hahaha ! dagens roligaste: är såklart malvina idag, tycker hon var på topphumör eller även fast hon är det varje dag.. men idag var det nått extra ;d x'd hahahahaha ! men jag kanske bloggar mer sen, men det beror på när vi kommer hem. för antingen så äter vi eller så ska vi snart äta, och efter maten sitter jag nog vid teven och slappar så isånnafall blir nästa inlägg imellan 17.00 - 22.00. men nu hoppas jag maten är klar och jag måste dra ! hej då och ha en bra helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar