18 nov. 2010

NOT ANY TIME

hejhej!



vet att jag inte har bloggat på ett tag.. menmen.. jag kommer nog inte blogga så jätte ofta det blir mest på helgerna och ibland på vardagarna men var berädd på att jag inte bloggar varje dag.. men idag har jag iaf vart med andapon, orkar inte berätta allt vi gjort men vi var iallafall hos mig och vi tittade på teve, en film 16 wishes och jonas la haha! för andapon ville se jonas la, sen skulle vi se en film och då blev det den.. den är rätt bra. xd men vi typ tänkte hoppa också, men när vi kom dit så såg vi att det var frost och andapon hoppade ändå, men det gjorde inte jag men sen lite senare kom jag på att det hade snöat lite så då var det snö på studsmattan, så då ville inte andapon hoppa mer. xd

men iallafall nu sitter jag vid teven, malte och tittar på robinson.. det är väll rätt bra!.. x'd men imorgon hoppas man väll på att åka och "storhandla" i city gross, för det är ju alltid lika trevligt som vanligt, men det tycker ju inte föräldrarna då.. men man får väll hoppas, för jag ska ju hitta lite saker som är mjölkfritt och sånt, det är inte det som är roligt men ah det mesta är ju ruuligt! x'p

min önskelista än så länge..:
  1. presentkort på cubus, bikbok, new yorker och lite annat
  2. nagellack
  3. pengar
  4. eclipse filmen
  5. svart hjärt-halsband från gina tricot

men nu ska jag iallafall sluta skriva och glo på teven och kanske göra nått mer på datan?


godnatt, my love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar