24 dec. 2010

Julklappar!

hejhej.. här kommer julklapparna jag fått :)

  • Skrivare
  • Tove styrke cd-skiva
  • million lashes mascara
  • 2 halsband
  • hårtork
  • platt & lock tång (i samma)
  • Mycket tillbehör till Skrivaren
  • just glow schampoo och balsam
  • deo och nån olje tvål som man tvättar sig med
  • 1000 :-
  • 300 :- på stadium
  • 700 :- på new yorker
  • 500 :- på gina tricot
  • Frida kalender 2011
  • hårspännen
  • snygga killar & katt kalender
  • Lipgloss champange
  • nån sak man tvättar sig med i ansiktet
  • Tuggummi som är bra för tänderna ! :)
  • After eight ;)

Det fick jag av mormor Berit, mormor och morfar, mamma & pappa :) Sen på annandag jul så kommer några kusiner och farmor och farfar hem till oss och då får jag fler julklappar :)

Som ni ser bloggar jag inte mycket kan hända att jag bloggar ibland om jag inte har nått att göra eller om det hänt nått :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar