25 dec. 2010

Windows 7 ?

hejhej!

Tycker ni att jag ska skaffa windows 7 ? Vi har det hemma men det är på engelska.. Men jag kan ju en del engelska men ja, vad tycker ni?
Min pappa håller på och installerar det på stora datan.. Men jag får se hur det ser ut :)
Åh, nu fick jag hicka.. men jag har iallafall köpt lite godis juleskum och skit :d
Men är det någon som vet vad det är på teve ikväll? Vill veta för vi ska se på nått, jag tror vi kanske skulle se på kommisarie späck? är den bra?
Iallafall imorgon får vi gäster, farmor & farfar, Kristian & Erika & Felicia :)
Så mamma håller på och typ steker fläskfilé till grytan imorgon :)
Men på måndag, tisdag eller onsdag hoppas jag att Patricia och jag kan träffas på stan, för asså jag har ju fått lite pengar.. Föressten igår glömde jag en sak.. Jag fick också en tub-halsduk, tror jag glömde skriva den ;)
Visst är man lite bortskämd! Även fast jag själv gav presenter för ca 600 kr ;d
Jag älskar min frida kalender 2011 :) Där finns det typ massor av tester och kändisar och så är det hela en kalender! Den skulle jag tipsa om ni skulle vilja köpa den eller om ni skulle se den! xd
Lite om min skrivare jag fick :) Den kan man koppla in till min kamera. Den kan man koppla in till datan ;d xd Man kan Kopiera med den :) Man kan också typ kopiera ett foto man inte har på datan sen kan man få den in till datan, bara av skrivaren! :) och den har såklart färg.. :) Man kan sitta på övervåningen och skriva ut, man behöver alltså ingen sladd :D
Tove styrke skivan ;D
Den har typ 11 låtar på en cd, och det är bara en cd-skiva i. låtarna är bra men dem ända jag hade hört innan var wihte light moment och million piecies eller hur det stavas.. Fast idag köpte jag en annan cd-skiva på media markt för det var ju 20 % rabatt idag men då köpte jag minnah karlssons skiva och den kan jag verkligen tipsa om den vad jätte bra!
Kommer inte på mer att skriva om nu, och så ska vi äta snart.
pussiluss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar